ماركتينگ با هزينه

ماركتينگ با هزينه

آخرين و به طور واضح حداقل ، ما به تبليغات پرداخت كرده ايم. فرضاً ، در صورتي كه بتوانيد SEO را براي شما كار كنيد ، مي توانيد كارهاي تبليغاتي با هزينه را براي شما انجام دهيد.

همه چيز در نظر گرفته شده ، من هرگز با يك فرد تبليغاتي انفرادي كه از تبليغات پرداخت شده به عنوان كانال اصلي خود استفاده مي كند ، ملاقات نكرده ام و هيچ كس را نمي شناسم نمي تواند كسي را كه اين كار را انجام مي دهد در نظر بگيرد.

بنابراين به هر دليلي در هر رويدادي هستم ، سعي مي كنم آن را گنجانم؟

در واقع ، من تصور مي كنم كه دقيقاً مانند بسياري از آهنگ هاي تبليغاتي به طور كلي توسط افراد PPC به اتمام مي رسد ، نوع افرادي كه مي دانند چگونه Google Ads يا Facebook Ads را براي آنها كار كنند ، به طور كلي تبديل به متخصص PPC مي شوند.

همانطور كه در مورد نوشته هاي وبلاگ هاي آينده صحبت خواهيم كرد ، پول كلاني در تبليغات ناشي از تلاشهاي كاملاً نظارت شده بر خلاف منافع شخصي است.

به شرطي كه بتوانيد يك كانال تبليغاتي كاملي بسازيد ، مي توانيد خيلي بيشتر از ساخت نسخه هاي تكراري لوله كنيد.

به شرط اينكه بتوانيد تلاش كامل براي ترويج مواد را انجام دهيد ، مي توانيد به مراتب بيشتر از تلفيق مطالب وبلاگ باشيد.

در صورتي كه مي توانيد يك تبليغ تبليغاتي پولي را انجام دهيد ، مي توانيد خيلي بيشتر از تبليغات تبليغاتي انجام دهيد.

فرضيه من اين است كه افرادي كه به صراحت اميدوارند با قاطعيت اعتراف كنند كه اجراي تمام جنگها چيزي است كه مي توانند به عنوان يك همكار متخصص مستقل بسرعت ياد بگيرند و آنرا ارائه دهند ، و اين به يك روش حرفه اي پذيرفته شده در آن پايان تبديل شده است. دامنه نسخه نويسي

در مورد توليد محتوا تبليغ فتنه هاي خود ، براي اجراي يك نبرد موفق Google Adwords به اين دفترچه راهنما بنگريد و در صورت خاموش بودن اينكه شما يك متخصص بازاريابي هستيد كه با استفاده از تبليغات تبليغاتي با مشتريان ، از نوشتن كپي نويسي (تبليغ نمي كنيد به مشتريان) استفاده مي كنيد ، ايده آل است. با من ارتباط برقرار كن من دوست دارم با شما صحبت كنم و شما را مستقيماً در اينجا راهنمايي كنم.